08 de maig 2011

FOTO NATURA-CELS

Sempre m'ha agradat la fotografia: quan era petita ajudava a fer els àlbums de vacances a casa.
Ma mare era la que els feia, comprava un àlbum de fulls de plàstic, papers de colors, pega, llapissos i rotuladors de colors i quan ja estaven revelades les fotos ja podíem començar a muntar l'àlbum, nosaltres les "nenes" el decoràvem fent dibuixos per tot arreu. Ens ho passàvem molt bé!
Ma mare sempre ha fet els àlbums així, i encara ara els segueix fent però amb un format diferent (ja no li fica tants colors) perquè ara les "nenes" s'han fet grans i ja fem els nostres propis àlbums!
També vull parlar del meu pare que des de que jo el conec que ha fet molt bones fotos de paisatges, cels, natura.. etc. (ell no fa àlbums, ell pinta quadres!).

Amb tot això que he explicat m'agradaria dir-vos que actualment m'agrada molt fer fotos i segueixo fent els àlbums manuals, fa poc volia fer-me un d'aquests "fotolibros d'internet" però finalment l'he suprimit i he optat pel manual, encara que porti més feina. Crec que quan vagin passant els anys tindré un tresor a les meves mans de la meva vida.
També he de dir que m'agraden les fotografies amb el més mínim retoc. O sigui que les fotografies que exposo aquí estan fetes i revelades sense ser retocades.

No sóc cap professional, però algun dia m'agradaria intentar ser-ho.

La NATURA mai em deixa indiferent.
Els CELS em fascinen!!
   


1 comentari:

  1. Quines fotos tan boniques!!!!
    Ets una artísta, tens una sensibilitat especial per trobar unes imatges tan boniques i suggerents.
    Isa

    ResponElimina